مد فقط برای لباس، اکسسوری، عطر و… نیست. این صنعت بزرگ چند صد میلیارد دلاری که توسط نمادین ترین برند های جهان هدایت میشوند، برند های برتر در جهان در سال 2023 گواه وجود این برند های پر قدرت در سال 2024 میباشد، نگاهی بیندازیم به 5 برند برتر مد که امسال مدعیان سر سخت جایگیری هستند.
تولد: ایالات متحده آمریکا
ارزش فعلی:31.3 میلیارد
نقاط قوت کلیدی: نوآوری، عملکرد، پایگاه جهانی محتوا
توسط یک دانشجوی طراحی گرافیک با تنها 35 دلار در”swoosh” متولد شد.
تولد: فرانسه
ارزش فعلی:26.3 میلیارد
نقاط قوت کلیدی: کالای چرمی لوکس، الگو نمادین مونوگرام،تاریخچه غنی
لویی ویتون به عنوان یک تولید کننده trunk maker برای نخبگان فرانسوی در قرن 19 شروع به کار کرد.
تولد: فرانسه
ارزش فعلی:19.4 میلیارد
نقاط قوت کلیدی: مد بی انتها، عطرهای نمادین وطراحی رویایی
لباس مشکی کوچولو که توسط کوکو شانل معرفی شد، تا به امروز یکی از اصلیترین لوازم مد باقی مانده است.
تولد: ایتالیا
ارزش فعلی: 17.8 میلیارد
نقاط قوت کلیدی: لوکس، طرح های خیره کننده، جسورانه و پیروان وفادار
لوگوی نمادین G دوتایی گوچی از حروف اول بنیانگذار گوچیو گوچی الهام گرفته شده است.
تولد: آلمان
ارزش فعلی: 15.7 میلیارد
نقاط قوت کلیدی: لباس ورزشی، همکاری با افراد مشهور و نوآوری خیره کننده ی ورزشی
طرح سه راه راه آدیداس نمایانگر یک کوه است که نماد چالش هایی است که باید بر آن غلبه کرد.
بدون دیدگاه